Marmara Üniversitesi Pazarlama Kulübü, 26 Aralık’ta Markalar Fısıldıyor projesi kapsamında Kopaş Kozmetik Paz. Ve San. A.Ş. Pazarlama Direktörü Sn. Sibel Çağlar’ı ağırladı.
Markalar Fısıldıyor başlığı altında yapılan üçüncü etkinlikte; Dalin markasının “Pazarda Rekabet” adlı vakası ele alındı. Sibel Çağlar “Dalin çocuğun kalbinden anneye ulaşan bir markadır.” sözleriyle önceliklerinin eğlenceden ziyade güven olduğunu belirtti. Çağlar konuşmasında, marka değerlerinin tüm duyulara hitap etmesi, marka kimliği sürekliliğinin sağlanması ve günce olabilme becerilerinden bahsetti.
Markalar Fısıldıyor projesi; günlük hayatta karşılaşılan pazarlama problemlerinin örnek olaylar üzerinden anlatıldığı bir dijital vaka kütüphanesi olarak kuruldu. https://www.markalarfisildiyor.com adresiyle herkese açık olan kütüphanesinde; marka yöneticilerinin pazarlamanın temel ilkelerini örnek olaylarla anlattıkları videolar ile teorik bilgilerin gerçek hayata entegre edilmesi amaçlandı.
Gerçekleşen sunumun ardından alınan sorular ile de karşılıklı etkileşim sağlandı. Etkinlik; Sibel Çağlar’a hediye takdim edilmesi ve hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.