Dr. Merve Çerçi, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalında hazırladığı doktora tezinin temel amacını “en yalın hali tüketiciye yeni olanı vaktinden biraz daha önce aldırmak olarak tanımlanan planlı eskitme kavramı çerçevesinde tüketicilerin planlı eskitmeye yönelik tutumlarının bilişsel, duygusal ve davranışsal öğelerinde reklamın rolünü ölçümlemek” olarak açıkladı.
Dr. Çerçi, tamamlanmış bir akademik çalışma örneği olarak doktora tez konusunun belirlenmesi, tezin kavramsal ve kuramsal çerçevesinin netleştirilmesi, araştırma yöntemi ve kullanılan ölçeğin seçimi ile veri toplama-işleme ve analiz süreçleri dahil olmak üzere tezin tamamlanma süreçlerini katılımcılarla paylaştı.
Öğretim üyeleri, yüksek lisans ve doktora öğrencilerinin katılım gösterdiği oturum, soru, yorum ve değerlendirmelerle tamamlandı.
İletişim Fakültesinde yapılan akademik çalışmalar başta olmak üzere tamamlanmış bir akademik çalışma sürecinin ve sonuçlarının paylaşılarak müzakere edildiği Müktesebat Toplantıları’nın bahar dönemi programı dahilinde üçü doktora tez sunumu, üçü yöntem konuşması, dördü de bir kitap bir yazar alt başlığı ile toplam 10 sunum gerçekleştirilecek.